Saturday, February 20, 2010

Foodhunting: Restoran Tarbush, Ampang Point

Sabtu last week time org sibuk nak sambut CNY, aku pulak terpaksa ikut hubby pi kerja. Dia nak kena pi KL sekejap je... itu yg sibuk ajak aku teman dia. Aku sebenarnya dok plan nak stay kat rumah je.. takde mood nak jenjalan. Tp ikut le jugak.. tak pepasal lunch kat Tarbush ni. Actually late lunch.. dah pukul 2.30pm masa tu.
Ini our 1st visit ke sini.. lama gak tebelek2 menu dia. Tatau nak amik apa. Klu ikut plan aku nak mkn yg light2 je.. tp akhirnya terbabas lak.
***
On the Menu



***
Terbabas sampai dua2 order beriani..

***
beriani ayam utk aku
Pd aku nasi agak berempah & gravy tu agak masin. Ayam half bird. Sgt le byk utk aku. Klu tau amik satu je share dgn hubby. Masa order taknak check betul2!
***
Lamb Beriani for hubby.
Sama gak gravy agak masin!


**
Overall, we still prefer Saba' Resataurant kat Cyberjaya tu. Nasi lebih light, tak berempah sgt & lagi sedap. Cumanya lauk kat situ agak dry without gravy except dia punya sauce.
Harga kat Tarbush ni pun lebih mahal klu nak banding dgn kat Saba'.

2 comments:

Zue Murphy said...

I cannot take salty food. It just turned me off. Sayang kan dah order.

rapheydhillo said...

k.zu,
memang takkan ke sana lagi lepas ni unless klu mkn free ;-). Not worth spending over there.