Monday, March 30, 2009

AKU LAPAQ!!!

Stranded at office la ni. Still blm balik.. sangat le sunyi walaupun baru 6.55pm. Bila bos tak de aku le kena attend semua office matter.. susah nak delegate kat org lain dah. Isu kecik2 tu boleh le..
xtually byk yg aku nak update pasal citer mkn, tp semua gambar ada dlm laptop kat rumah. Bila dah sampai rumah mmg susah nak ber'blog'.. letih nak mengemas lagi.. at last tertidur je.
Lunch tadi aku bawak team auditors makan kat Sup Subang.. ala sup yg famous kat masjid on the way nak ke airport tu.. sejak opis pindah subang kerap jugak aku kat sana. Selain sup (daging, ayam & puyuh), aku suka mkn ikan kembung bakar. Mmg best! Tadi utk 6 org baru RM43 or about RM7.50 sorang. Semua amik sup & ikan bakar sorang satu set.. kira murah le tu. Klu mkn ikan bakar belakang istana aku rasa lagi mahal, itu blm masuk sup tu!
Anyway, aku letih buat kerja sebenarnya. So, merayap le kat 'umah' org yg semua dok tunjuk menu2 yg mengecurkan air liur ku.. terus perut akupun berdendang dgn meriahnya! tolong!!!

No comments: